Gå til innhold

Størrelsen på forum + div

Anbefalte innlegg

Hehe, det er IKKE 'bedre enn før'. Men det har du vel fått med deg...

Helt, helt øverst er det et tre millimeters knøttefelt 'Søkeord her'. Bokstavene er barberte oppe og nede.

Og nå må jeg igjen scrolle fire-fem steder for å få sendt dette innlegget.

"Helt, helt øverst er det et tre millimeters knøttefelt 'Søkeord her'. Bokstavene er barberte oppe og nede"

Ikke her. Ser alle bokstavene der på vanlig måte, jeg.

kanskje forskjellig fra maskin til maskin, da?

Fortsetter under...

Jeg syns det ble fint, jeg. Fargene var bra, og designet likte jeg også.

Må bare bli litt vant med at det er litt annerledes.

;)

Det med scrollingen er vel også en vanesak, men det som kunne vært en fordel (som mange andre også nevner), er å få økt bredden på rammene der innleggene står, og der jeg nå skriver innlegget.

Ja, det er klart at annonsører foretrekker et helt håpløst design på nettsidene der de skal plassere reklamene sine. Så håpløse sider at selv min bestemor skulle klart å lage noe tilsvarende etter et lite helgekurs...

Hvorfor gå fra noe bra som funker til noe elendig som ikke funker?

Gjest ChiengMai

Jeg syns det ble fint, jeg. Fargene var bra, og designet likte jeg også.

Må bare bli litt vant med at det er litt annerledes.

;)

Det med scrollingen er vel også en vanesak, men det som kunne vært en fordel (som mange andre også nevner), er å få økt bredden på rammene der innleggene står, og der jeg nå skriver innlegget.

Sider skal være funksjonelle. Med all denne scrollingen er den alt annet enn det.

Personlig syns jeg de skarpe fargene til venstre drar blikket til seg og er forstyrrende.

ShitDiddelyDo

Det blir faktisk helt håpløst mye scrolling hit og dit når overskriften i tråden er lang. Man må scrolle hele siden ned, så må man scrolle mot høyre, så opp igjen og har man da scrollet for langt til høyre, så må man ta hele prosessen om igjen.

Det blir for mye pes altså.

Jeg må til og med scrolle for å få med meg det korte innlegget jeg nå svarer på.

Utrolig.

Jeg må til og med scrolle for å få med meg det korte innlegget jeg nå svarer på.

Utrolig.

Her er ble alt greit i går ettermiddag.

Vinduet til innleggene (venstre) er ikke så langt lengre, så man trenger ikke å scrolle hele sida ned før man kan scrolle fram og tilbake.

Har ikke Opra, men spør meg ikke hva jeg har da, for det aaaner jeg ikke;o)

Annonse

ShitDiddelyDo

Her er ble alt greit i går ettermiddag.

Vinduet til innleggene (venstre) er ikke så langt lengre, så man trenger ikke å scrolle hele sida ned før man kan scrolle fram og tilbake.

Har ikke Opra, men spør meg ikke hva jeg har da, for det aaaner jeg ikke;o)

Nå har det blitt bra her også. Jeg bruker Opera.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...