tjellborg Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har hatt akne i ung alder og har gått på Diane og deretter Yasmin i lang tid. Nå har jeg sluttet med p-piller og har fått en oppblomstring av kviser. I tillegg ser jeg at jeg mye lettere får arr nå, og at jeg fortsatt har en god del gamle arr både på ryggen, brystet og på halsen. Finnes det en behandling for dette? 0 Siter
sørnorge22 Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Det lurer jeg også på! har gått på roaccutane og fått arr etter det, og er desperat etter å finne billige (!!) måter å få fjerna de på! ps, du sa du hadde fått oppblomstring av kviser - vurdert roaccutane? 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Ja, huden kan slipes ned. Resultatet blir kjempebra! 0 Siter
sørnorge22 Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Ja, huden kan slipes ned. Resultatet blir kjempebra! har du gjort det? hva het behandlingen og hvor mye kostet det? hadde du alvorlige arr eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.