Gå til innhold

problemer med å tisse

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg er en jente på 18 som har et merkelig problem jeg har slitt med i flere år. Jeg har problemer med å tisse. Det spiller ingen rolle hvor mye jeg må på do; det går bare ikke. Dette gjelder når noen er i nærheten, hvis noen venter på meg, eller jeg har dårlig tid. Jeg prøver å fortelle meg selv at det ikke spiller noen rolle om folk venter eller hører meg, men det hjelper ikke. Er jeg ute på byen eller hjemme hos noen, kan jeg gå i sju-åtte timer før jeg kommer hjem og kan gå på do i "fred". Som dere sikkert skjønner er dette temmelig ubehagelig, og det plager meg mye. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har dere noen forslag??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16115-problemer-med-%C3%A5-tisse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest motisaz

du aner ikke hvor godt det var å lese det..akurat det problemet har jeg selv slitt med siden jeg var tolv..(er nå 17) aner ikke hva jeg skal gjøre. Har vært til legen og alt...men virker ikke som om folk skjønner meg. Jeg tør sjelden ligge over hos noen..av frykt for ikk å få godt på do.

Har ikke noen råd til deg..ville bare si at jeg har det på samme måten..trodde jeg var den eneste ...

klem

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Jeg forstår at dette er et stort problem for deg,og det er nok medisinsk sett heller ikke bra å holde seg slik du da ofte må gjøre.Fungerer vannlatingen greit når du har fred og ro,er det vel klart at dette er et psykisk problem.Når slike ting har gått over lengre tid er det ikke lett å finne løsningen alene.Jeg synes du skal rette spørsmålet videre til forum psykiatri for videre informasjon.De har sikkert vært borti lignende tilfeller,og vil kunne gi deg råd vedrørende hvordan du bør gripe problemet an videre.

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Jeg forstår at dette er et stort problem for deg,og det er nok medisinsk sett heller ikke bra å holde seg slik du da ofte må gjøre.Fungerer vannlatingen greit når du har fred og ro,er det vel klart at dette er et psykisk problem.Når slike ting har gått over lengre tid er det ikke lett å finne løsningen alene.Jeg synes du skal rette spørsmålet videre til forum psykiatri for videre informasjon.De har sikkert vært borti lignende tilfeller,og vil kunne gi deg råd vedrørende hvordan du bør gripe problemet an videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...