Gå til innhold

Aripiprazole -noen med erfaringer? NHD?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest samme her

Jeg skal også begynne på Abilify. Er veldig spent på denne medisinen.

Må først trappe ned på Ciptralex så det tar noen uker før jeg kan starte på Abilify. Det eneste jeg lurer på i den forbindelse er om 15 mg startdose er litt for høy? Starte på 15 og øke til 30. Jeg er ikke psykotisk. Men har bipolar lidelse. Er mer deprimert for tida.

Alill1365380691

Kjære Bonni!

Jeg har gått på Seroquel og skal skifte til samme preperat som deg...Jeg har blitt fortalt at det er færre bivirkninger med denne medisinen,særlig ifht vektøkning.I tillegg tar det en stund (1-2 uker) før medisinen går ut av kroppen, noe som kan være en fordel dersom man glemmer å ta medisinen avogtil.Men dette gjør også at det tar lenger tid før det begynner å virke,derfor brukes det ikke ved akutte psykoser...

Håper dette var til hjelp?

Lykke til og alt godt til deg!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...