Gå til innhold

Noen som har litt omsorg...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gamlebarbie

Jeg gir deg en god, varm klem som forteller deg at noen bryr seg om deg...Ønsker deg en god natt! Takk gor klemmen,den varmet :o)

Jeg gir dere begge en STOR klem, til trøst og for å vise at det faktisk er noen der ute som bryr seg om dere.:-)

Nyt tiden som den er, ikke gi dere over til depresjonen, for dere er så enormt mye verdt.

(((((klem)))))

Gjest Shira12

Jeg gir dere begge en STOR klem, til trøst og for å vise at det faktisk er noen der ute som bryr seg om dere.:-)

Nyt tiden som den er, ikke gi dere over til depresjonen, for dere er så enormt mye verdt.

(((((klem)))))

Takk for varme ord.

Uff, hatt en fæl dag, og jeg som har bursdag og alt...

Tror jeg skal gå til sengs og våkne opp til en ny og bedre dag i morgen.

Fint at folk bryr seg!

God natt :)

Annonse

Alill1365380691

Takk for varme ord.

Uff, hatt en fæl dag, og jeg som har bursdag og alt...

Tror jeg skal gå til sengs og våkne opp til en ny og bedre dag i morgen.

Fint at folk bryr seg!

God natt :)

Ville bare gi deg en supergod bursdagsklem på etterskudd...Synd at dagen ble så trist...Håper at dagen i dag er bedre!

Gjest Shira12

Ville bare gi deg en supergod bursdagsklem på etterskudd...Synd at dagen ble så trist...Håper at dagen i dag er bedre!

Takk!

Joda, dagen idag er litt bedre, kom seg betraktelig da sola tittet frem og skinte inn i stua mi :-)

Håper du har det bra og at sola skinte litt på deg også!

Alill1365380691

Takk!

Joda, dagen idag er litt bedre, kom seg betraktelig da sola tittet frem og skinte inn i stua mi :-)

Håper du har det bra og at sola skinte litt på deg også!

Har vært i terapi i dag så jeg kjenner at jeg er sliten...føler at det er så mye jeg har lyst å fortelle henne,men så klarer jeg ikke! Nokså frustrende...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...