Gå til innhold

Sobril eller Rivotril

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hva med et annet alternativ

Rivotril og Sobril har en del felles egenskaper, og de er begge b-preparat som man har lett for å bli avhengig av langvarig bruk...

Hva med å prøve et ssri preparet som har litt færre bivirkninger og som også har mindre skadelige bivirkninger, og ikke tilhører under kategorien b-preparater

Rivotril og Sobril har en del felles egenskaper, og de er begge b-preparat som man har lett for å bli avhengig av langvarig bruk...

Hva med å prøve et ssri preparet som har litt færre bivirkninger og som også har mindre skadelige bivirkninger, og ikke tilhører under kategorien b-preparater

Går på Cipralex (15 mg), men må ha noe benzodiazepiner i tilegg for å ta panikkanfallene. Orker ikke gå inn i en butikk med 120 i puls, kaldsvatte og få følelsen av å bli kvalt. Noen ganger har jeg kollapset og hyperventilert på gulvet i butikker og offentlige steder. Sliter med sterk sosial angst og panikkanfall. En gang ble jeg sendt i sykebil til sykehuset pga. ett slikt anfall...

Det eneste som gjør at jeg klarer å kontrollere anfallene er Benzodiazepiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...