Gå til innhold

trenger mer enn proffer

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkertjente

Fikk en så trist følelse i dag.. Var på lørdag på legevakten..fortvilet og lei meg..høy feber av etter-overgrepsmedisinene etc. Snakket der med en lege som var så snill og god..strøk meg på ryggen..holdt rundt meg og sånt..sa jeg hadde noe som het post traumatisk stress disorder.

så tenkte jeg på det i dag og da ble jeg så trist

det har skjedd så lite i hele denne prosesen..prating har det vært nok av..men noen som kan holde rundt og trøste litt.. har vært helt alene. kjenner meg som verdens mest ensomme menneske i hele verden..

når mamma spør om hvordan jeg har det bryr hun seg heller ikke om hvordan jeg har det..det er bare.."når skal du komme deg på skolen igjen" som ligger i bakgrunnen. Har ikke noe særlig venner og støtte meg på.. å føler hjelpeapparatet blir litt vel profesjonelt til tider... er bra at de er der..men føler jeg hadde trengt noe mer..

har det så vondt..skulle ønske jeg kunne gå ned på legevakten å få samme behandling igjen..men vet at sannsynligheten for at en lege gjør noe sånt er lik null.

politijuristen som skal avgjøre om saken henlegges eller ikke sa at det var større sjanse for at det ble tiltale enn ikke..så jeg må altså gå på nåler i 3.4 uker til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161221-trenger-mer-enn-proffer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alill1365380691

Forstår deg så enormt godt nettopp fordi jeg kjenner meg så godt igjen...Jeg er så enormt lei av å alltid få råd og leksjoner,medisiner osv da det jeg hadde trengt mest var noen som bare kunne holde rundt meg og si noen gode,trøstende ord! Jeg lengter sånn etter nærhet istedet for all teorien alltid,er så lei av å prate hele tiden....Noelunde det samme du føler?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...