Gå til innhold

Min samboer lyver...

Anbefalte innlegg

pms1365380760

Hei!

Har en samboer på 34 år.Er helt fortvilet. Han lyver om allt!Vi har det bra sammen, er gode venner og har det bra fysiskt, men må si at vennskapet blir oftere og oftere satt på prøve. Han har ikke løyet om store alvorlige ting for meg enda, så vidt jeg veit, men det er som at han bare må lyve om et eller annet hver dag.Det kan va alt fra om han satt et brev på postkassa,spist banan eller appelsin i løpet av dagen...Det høres kanskje dumt ut...det er vanskelig å forklare.Nå har han dessuten fått store problem med jobben. Skulle skifte jobb, fikk en ny men sa aldrig opp. Konfliktrædd, ja kanskje, men hvorfor da utsette seg for så mange konflikter?Det er som at han hele tiden gjør ting verre, isteden for å ordne opp.Visse ting får fatale konsekvenser. Jeg elsker han høyt men ser at han umulig kan må bra.Ekonomien er bare kaos, han eier ingenting, bortsett fra betalingsanmerkninger. Han mister venner fordi dem blir lei av lyvingen hans.Han får masse uvenner fordi han roter det til.Han lyver for meg, mamman sin, jobben, venner...han har ingen grenser for vad han kan si eller finne på.Noen ganger lager han bare stories.Fikk vite av en gemensam venn at han fortalt folk på jobben at vi bygde hus og skulle gifte oss, dette er ikke tilfelle.Til han var tre år bodde han hos en fosterfamilie, sen hos mammaen sin.Hans pappa er død og han er enebarn.Det første han gjør når han kommer hjem er å krype under dyna i stua. Vil ikke legge seg i soverommet alleine.Vil gjerne at jeg holder han i hånden til han sovner.Hater bråk, da blir han borte.Vad er dette?Vad betyr dette?Det har bare blitt verre og verre. Nå er han nesten helt apatisk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161222-min-samboer-lyver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noen som lyver for å vise hensyn (på et merkelig sett), noen lyver for seg selv også. Er det slik for samboeren din kanskje? Kanskje du kan prøve å konfrontere han direkte. Det høres ikke ut som hverken du eller han har det noe godt i forhold til dette.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161222-min-samboer-lyver/#findComment-1044296
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...