Gå til innhold

Webmaster - Hvorfor så liten plass?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det må du ikke ha forhåpninger om. Tidligere kunne vi flytte på rammene for selv å regulere hvor stor plass vi ville ha. Problemet var at da kunne vi dekke til reklamen, så jeg vedder nicket mitt på at de aldri retter på det igjen. Her skal det være trangt, minst 70% av siden skal være reklame.

Nei, det må du ikke ha forhåpninger om. Tidligere kunne vi flytte på rammene for selv å regulere hvor stor plass vi ville ha. Problemet var at da kunne vi dekke til reklamen, så jeg vedder nicket mitt på at de aldri retter på det igjen. Her skal det være trangt, minst 70% av siden skal være reklame.

Jeg tenker på det store hvite tomrommet som er rett nedenfor her.

Hva skal det brukes til?

Jeg tenker på det store hvite tomrommet som er rett nedenfor her.

Hva skal det brukes til?

les bakover... :-)

Eller - det er meningen at de etter hvert skal klare å utnytte skjermen bedre... Først må de lære seg å lage nettsider med rammer...

les bakover... :-)

Eller - det er meningen at de etter hvert skal klare å utnytte skjermen bedre... Først må de lære seg å lage nettsider med rammer...

Håper de forandrer det.

Ellers blir det vel meget begrenset hvor mye jeg bruker dette stedet.

Annonse

Hva slags trusler er dette?? Trodde du visste at tålmodighet er en dyd:-)

Jeg er kanskje ikke så dydig... For øvrig ikke en trussel, snarere et fakta.

For meg er oversiktlighet alfa omega om jeg skal lese noe. Ellers går det alt for treigt. Det gjør meg veldig selektiv i hva jeg velger å lese.

Så det blir nok mindre DOLing til sidene er litt mer lettleste igjen. Men jeg har ikke meldt meg ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...