Gå til innhold

Søvnforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Jeg har siden jeg var liten, hatt netter der jeg våkner og fortsetter å "se" drømmen eller ting,dyr og personer som ikke er der. Jeg føler som om jeg er våken men allikevel sover. Iallefall halve hjernen min. Jeg gjør ting som å trekke opp gardiner, åpner skapdører og snakker til de som er egentlig ikke er der. Jeg gikk til psykolog for noen år tilbake for å få hjelp til dette, det ble litt bedre, men ikke bra. Nå er det blitt veldig mye av det og jeg er trøtt og sliten. Hva kan jeg gjøre. Jeg går til psykolog nå og har bestilt time hos lege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161296-s%C3%B8vnforstyrrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det kan være narkolepsi, har lest litt om dette, men har ikke søvninghetsanfall på dagtid. Er det noen som har hatt noe lignende? Har hatt det slik siden jeg var liten.

Jeg har hatt noe lignende. Det var noen som mistenkte narkolepsi da jeg var yngre, men det var det ikke. Tror det er en god ide å ta det opp med lege og psykologen.

mvh

Annonse

Jeg vet ikke om det kan være narkolepsi, har lest litt om dette, men har ikke søvninghetsanfall på dagtid. Er det noen som har hatt noe lignende? Har hatt det slik siden jeg var liten.

Jeg kjenner folk som har narkolepsi og det er mange typer. Ingen av dem jeg kjenner sovner ufrivillig om dagen selv om de har perioder hvor de blir veldig signe.

Jeg kjenner folk som har narkolepsi og det er mange typer. Ingen av dem jeg kjenner sovner ufrivillig om dagen selv om de har perioder hvor de blir veldig signe.

Jeg har lest litt på nettet nå og det jeg har ligner jo på et av symptomene på narkolepsi. Jeg har bare aldri hørt om det før. Jeg gikk til psykolog for noen år siden pga. dette men han nevnte aldri denne diagnosen. Jeg har aldri kunnet forklare hva det er jeg opplever, for det er ingen jeg kjenner som forstår hva som skjer. Og det er veldig frustrerende. Jeg tror nok at jeg må snakke litt med legen;o) Det er i allefall kjempeflott med en slik nettside, slik at man kan få kjennskap til at det faktisk er flere. Har ofte følt at det er bare meg. Men nå føler jeg at det kanskje er "håp i hengende snøre".

Takk:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...