Gå til innhold

Vennligst bruk kun ett nick i hver tråd

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Vi ser det som en fordel for å oppnå et godt miljø på de ulike fora på doktoronline, at flest mulig av våre brukere benytter seg av fast nick. Dette er det en del som ikke ønsker, og dette må selvfølgelig respekteres.

Imidlertid har det den senere tid blitt mer og mer vanlig at brukere f.eks. på dette forum benytter seg av flere nick i en og samme tråd, Dette ser vi som svært uønskelig, da den enkelte tråd i såfall i mindre grad representerer en autentisk diskusjon mellom flere brukere. Vi ser at enkelte brukere legger inn mange svar i samme tråd under ulikt nick,slik at det ser ut som om det er flere personer som har ment omtrent det samme. Likeledes ser vi fra tid til annen at personer som møter motbør svarer på dette ved bruk av et nytt nick; dermed ser det ut som om det er en annen person som har reagert på det som har blitt sagt til vedkommende.

Vennligst benytt kun ett nick i en og samme tråd!

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• skorpionfisken

5

• mariex

2

• cathlin

1

Gjest annet nick nå

jøss skal du ta fra oss all moroa her også?. Dette er forum for psykiatri. vi har ikke så mye annet å more oss med. La oss få tøyse og tull med nick så mye vi orker. det er bra for den psykiske helse.

en ironisk hilsen fra

Webbis, jeg er på et annet forum og der er det umulig å skrive med annet enn de/de nickene man har registrert.

Kan dere ikke gjøre det slik her også? I hvert fall på noen av foraene.

Helt enig med Dorthe her.

Fint på det andre forumet der vi kun kan bruke et nick.

Er da mest riktig og skrive samme nicket hele tiden synes jeg.

Kanskje det kan bli sånn her også?

Annonse

Gjest mange nick er bra

Webbis, jeg er på et annet forum og der er det umulig å skrive med annet enn de/de nickene man har registrert.

Hvorfor er du her også da siden det er så mye bedre på et annet forum?

Det blir nok langt færre innlegg hvis man må bruke samme nick hele tiden. Etter to-tre måneder med samme nick kan en som har samlet opplysninger finne ut hvem du er. Det sier jeg nei takk til!

Gjest mange nick er bra

Helt enig med Dorthe her.

Fint på det andre forumet der vi kun kan bruke et nick.

Er da mest riktig og skrive samme nicket hele tiden synes jeg.

Kanskje det kan bli sånn her også?

Det blir nok langt færre innlegg hvis man må bruke samme nick hele tiden. Etter to-tre måneder med samme nick kan en som har samlet opplysninger finne ut hvem du er. Det sier jeg nei takk til!

Gjest Moderator

Vi har vurdert denne muligheten flere ganger, men har foreløpig tenkt at man på et medisinsk nettsted kan ha gode grunner for å ville skjule sin identitet best mulig.

Det som er ønskelig sett fra vår side, er at flest mulig i all hovedsak benytter seg av ett nick, men at de gjerne må kalle seg noe annet hvis de vil stille et spørsmål som de opplever som spesielt sensitivt eller personlig.

Annonse

Gjest Moderator

Du synes mange nick er bra. Redaksjonen har imidlertid gjennom lengre tid lagt merke til at du er en av våre brukere som utmerker seg med jevnlig å skrive lite vennlige kommentarer til andre. Kanskje ville du avstått fra dette dersom du i større grad måtte stå for det du sier?

Jeg har ikke sagt det andre forumet er så mye bedre. Men siden folk ikke klarer å la være å diskutere med seg selv eller slenge dritt under anonymt nick så hadde det kanskje vært ok at det ikke gikk an å skifte nick.

Vi har vurdert denne muligheten flere ganger, men har foreløpig tenkt at man på et medisinsk nettsted kan ha gode grunner for å ville skjule sin identitet best mulig.

Det som er ønskelig sett fra vår side, er at flest mulig i all hovedsak benytter seg av ett nick, men at de gjerne må kalle seg noe annet hvis de vil stille et spørsmål som de opplever som spesielt sensitivt eller personlig.

Jeg er enig men når folk ikke klarer å la være å diskutere med seg selv eller slenge dritt med anonymt nick så er det en mulighet.

Men jeg også bruker anonyme nick noen ganger fordi jeg er redd for å bli igjenkjent av naboer og andre men uansett så er jeg jo anomym, det er få som vet hva jeg heter her inne.

Kan ikke du finne et annet forum da siden du nå er blitt kjendis her inne for å slenge dritt med anomymt nick.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...