Gå til innhold

STORT PROBLEM!

Gjest Sometimes you just gotta say; fuck it!

Anbefalte innlegg

Gjest Sometimes you just gotta say; fuck it!

Dette problemet jeg har er utrolig skremmende, og jeg har en følelse av at jeg er den eneste i Norge som har et slikt problem.

Tingen er at jeg alltid har hadd veldig stram forhud, noe som har gjort at sex har kunne vært veldig ubehagelig til tider. For ca.6 måneder siden hadde jeg sex med ei jente som *host* var veldig trang, noe som resulterte i at jeg fikk en liten rift i "stringen" på penishode. Dette utviklet seg (anbefaler folk med dårlig mage og "snu" her) til en utvekst jeg ikke klarer å beskrive. Rett og slett "kjøtt" som vokser ut av penishode. Det gjør ikke spesielt ondt, men sex har jeg utelukket for flere måneder siden. Jeg har prøvd endel kremer, men jeg har vel aldri trodd at dette skal hjelpe, er vel bare jeg som utsetter et evt. legebesøk som jeg må gjøre en gang i fremtiden.

Som dere kanskje skjønner så er det ikke særlig morsomt å gå på byen når man må vise alle jenter som ser på deg et "ondt øye" - for de vet ikke hva de har i vente, hehe. Det som hindrer meg i et legebesøk akkurat nå, er at jeg er redd jeg må opereres, ikke noe jeg vanligvis ville vært redd for, men når det gjelder mine edle deler så forstår kanskje noen problemstillingen min. Har mareritt av at legen ser "tilfellet" mitt og roper på kollegaene sine for da å ta med seg kamera, og alt som er, for å dokumentere dette.

Spørsmålet mitt er; Er det noen som har hørt om dette problemet før, eller har noen tips om hva jeg burde gjøre NÅ, forutenom lege. Må mote meg opp til akkurat det. Håper på seriøse svar - Fordet om jeg skjønner at det kan være vanskelig å beherske seg, hehe ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161311-stort-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Har ikke peiling, så kan dessverre ikke gi deg noe svar... Men ville bare kommentere din galgenhumor og selvironi - DET er en god egenskap man kommer langt med:o) Men tror dessverre ikke det hjelper mot utvekster på penis... Lykke til i alle fall!!! Må innrømme at hadde jeg hatt en penis, hadde jeg ikke turt annet enn å gå til legen ganske så raskt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161311-stort-problem/#findComment-1043762
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...