mariex Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Hei! Du skrev at forsettelse fulgte på det svaret du ga meg, så nå er jeg litt spent. mvh 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Wyeth svarte i dag. Det er ikke gjort studier lengre enn 4 uker med Efexor depot, kun med Efexor vanlige tabletter. Derfor krevde SLV denne teksten for depotvarianten, men ikke for vanlige tabletter. Min vurdering er at dette er rent teoretisk flisespikkeri. Efexor depot og Efexor inneholder nøyaktig samme virkestoff. 0 Siter
mariex Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Wyeth svarte i dag. Det er ikke gjort studier lengre enn 4 uker med Efexor depot, kun med Efexor vanlige tabletter. Derfor krevde SLV denne teksten for depotvarianten, men ikke for vanlige tabletter. Min vurdering er at dette er rent teoretisk flisespikkeri. Efexor depot og Efexor inneholder nøyaktig samme virkestoff. Takk for svar! Da ser jeg ingen grunn til ikke å fortsette med denne dosen. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.