Mizar Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Hei Denne gangen skal jeg være tidlig ute med å bestille ferie før alt er utsolgt.. I år sto vi igjen med en svintur reise til Mallorca.. Vel - noen som kan anbefale et sted som passer bra for barn OG voksne? Barna mine blir 3 og 5 år neste sommer. Leter etter et sted med nydelig strand - kort avstand til stranden OG kort avstand til sentrum. Ønsker å ha en del valgmuligheter angående spisesteder... finner mange fine hoteller i katalogene, men alle ligger enten langt fra stranden eller langt fra sentrum... må da være noe sted som har alt? Veldig greit om det er mulighet for litt shopping på ettermiddagstid - noen klesbutikker gleder en mors hjerte ) 0 Siter
Niobe Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Vil anbefale hotellet Playa Orquidea i Alcudia, Mallorca. Perfekt beliggenhet ved stranden, og kort avstand til restauranter/butikker. Ankom hotellet mitt på natten første gang vi var der, og våknet til fantastisk havutsikt! I første etasje på hotellet er det dagligvarebutikk. Leilighetene er veldig fine, og av de større jeg har sett på den type hotell i syden. 0 Siter
Mizar Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Vil anbefale hotellet Playa Orquidea i Alcudia, Mallorca. Perfekt beliggenhet ved stranden, og kort avstand til restauranter/butikker. Ankom hotellet mitt på natten første gang vi var der, og våknet til fantastisk havutsikt! I første etasje på hotellet er det dagligvarebutikk. Leilighetene er veldig fine, og av de større jeg har sett på den type hotell i syden. Burda kanskje sagt at vi var i Alcudia nå sist sommer og ønsker noe annet. 0 Siter
Niobe Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Burda kanskje sagt at vi var i Alcudia nå sist sommer og ønsker noe annet. Da anbefaler jeg Ca'n Picafort. Jeg har mer på lager 0 Siter
Mizar Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Da anbefaler jeg Ca'n Picafort. Jeg har mer på lager Var der for 8-10 år siden... men da med en venninne..blir litt vel lite å se på/gjøre... skulle gjerne hat tmulighet til å shoppe litt også vet du... ikke bare slike postkortbutikker, men også litt klær... 0 Siter
Gjest icam Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Da anbefaler jeg Ca'n Picafort. Jeg har mer på lager Vi var i Can Picafort i fjor og jeg likte meg ikke der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.