Gå til innhold

Sydentur på sommeren med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Denne gangen skal jeg være tidlig ute med å bestille ferie før alt er utsolgt.. I år sto vi igjen med en svintur reise til Mallorca..

Vel - noen som kan anbefale et sted som passer bra for barn OG voksne? Barna mine blir 3 og 5 år neste sommer.

Leter etter et sted med nydelig strand - kort avstand til stranden OG kort avstand til sentrum. Ønsker å ha en del valgmuligheter angående spisesteder... finner mange fine hoteller i katalogene, men alle ligger enten langt fra stranden eller langt fra sentrum... må da være noe sted som har alt?

Veldig greit om det er mulighet for litt shopping på ettermiddagstid - noen klesbutikker gleder en mors hjerte :o)

Skrevet

Vil anbefale hotellet Playa Orquidea i Alcudia, Mallorca. Perfekt beliggenhet ved stranden, og kort avstand til restauranter/butikker.

Ankom hotellet mitt på natten første gang vi var der, og våknet til fantastisk havutsikt!

I første etasje på hotellet er det dagligvarebutikk. Leilighetene er veldig fine, og av de større jeg har sett på den type hotell i syden.

Skrevet

Vil anbefale hotellet Playa Orquidea i Alcudia, Mallorca. Perfekt beliggenhet ved stranden, og kort avstand til restauranter/butikker.

Ankom hotellet mitt på natten første gang vi var der, og våknet til fantastisk havutsikt!

I første etasje på hotellet er det dagligvarebutikk. Leilighetene er veldig fine, og av de større jeg har sett på den type hotell i syden.

Burda kanskje sagt at vi var i Alcudia nå sist sommer og ønsker noe annet.

Skrevet

Burda kanskje sagt at vi var i Alcudia nå sist sommer og ønsker noe annet.

Da anbefaler jeg Ca'n Picafort. Jeg har mer på lager :)

Skrevet

Var der for 8-10 år siden... men da med en venninne..blir litt vel lite å se på/gjøre... skulle gjerne hat tmulighet til å shoppe litt også vet du... ikke bare slike postkortbutikker, men også litt klær...

• 2 måneder senere...
Skrevet

Vi var i Can Picafort i fjor og jeg likte meg ikke der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...