Gå til innhold

Jeg tåler ikke ferie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skorpionfisken

Ble du bedre etterpå da, når du var tilbake i jobb? Kanskje du bare virkelig trengte en ferie for å sove deg opp? Kanskje du var utslitt og trengte den søvnen?

Om ikke du var utslitt, kanskje du kan planlegge neste ferie sånn at det blir en aktiv ferie? En ferie hvor du reiser en plass for å gjøre noe aktivt? Badeferie med masse aktiviteter? Klatre i fjell? Sykle på langtur? Pusse opp leiligheta/huset?

Kanskje du bare ikke klarer å være tiltaksløs, men trenger noe å gjøre? Ferie er ikke alltid det at man skal slappe av. Ferie er noen ganger å gjøre noe annet enn det man gjør til daglig, ikke nødvendigvis noe avslappende.

Ble du bedre etterpå da, når du var tilbake i jobb? Kanskje du bare virkelig trengte en ferie for å sove deg opp? Kanskje du var utslitt og trengte den søvnen?

Om ikke du var utslitt, kanskje du kan planlegge neste ferie sånn at det blir en aktiv ferie? En ferie hvor du reiser en plass for å gjøre noe aktivt? Badeferie med masse aktiviteter? Klatre i fjell? Sykle på langtur? Pusse opp leiligheta/huset?

Kanskje du bare ikke klarer å være tiltaksløs, men trenger noe å gjøre? Ferie er ikke alltid det at man skal slappe av. Ferie er noen ganger å gjøre noe annet enn det man gjør til daglig, ikke nødvendigvis noe avslappende.

Ble bedre straks jeg var tilbake i jobb.....

Jeg vet ikke men sjøl blir jeg fysisk dårlig hver gang jeg har barnefri.

Kanskje vi tar oss så kraftig isammen hele tiden at når vi endelig kan slappe av, går det helt i dass. Og sove er det jeg er aller mest flink til da.

Jeg tar meg sammen for å henge med i hverdagen...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...