Gjest rutangis netu Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Det er bare meg igjen... Ligger følgende feil hos meg, eller har andre opplevd dette; tidligere kom innlegget jeg sendte opp på forumet umiddelbart. Nå tar det laaaaaaaang tid. Trodde det var noe feil jeg da jeg gikk fra maskinen tidligere i kveld. Men NÅ var de innlegga jeg sendte da komme opp. Hmmm. Er forsinkelsen her eller hos DOL? 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Saken er at man ikke får automatisk oppdatert venstre ruten når du sender innlegget. Jeg prøvde å reloade bare den framen, men det førte til feil hos meg i Opera, men noe som funker er å pakke sammen trådene, og pakke de opp igjen. Da ser jeg innlegget jeg har sendt. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Saken er at man ikke får automatisk oppdatert venstre ruten når du sender innlegget. Jeg prøvde å reloade bare den framen, men det førte til feil hos meg i Opera, men noe som funker er å pakke sammen trådene, og pakke de opp igjen. Da ser jeg innlegget jeg har sendt. Ja, jeg også fant ut etterhvert at jeg kunne ta en vanlig oppdatering for å få det fram. Men de retter vel på det får jeg håpe.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.