uffamei Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei,har skrevet div. innlegg her førom dette emnet.Jeg hadde håp pm å trappe ned på medisinen;istedet blir det forsiktig opptrapping med 2tbl. eksta i uken.Siste serumkonsentrsjon den 17.09var ca.400.Legen syntes det var greitt,spurte ikke hvordan jeg hadde det.Jeg føler meg ikke bra ;periodevis langt nede,2-3 dagers varighet,før jeg klatrer opp igjen.Totalmengde tbl.a 150mg:4tblmorgen mand. og torsd.;øvrige morgninger 3 tbl.Hver kveld 4tbl.Har nettopp(forrige uke)kommet opp i denne doseringen.Ikke meket bivirkniger.Spørsmålet er om dette likevel er dosert i høyeste laget. Bruker i tillegg Citalopran 30mg. Går fortsatt til psykolog.det er hardt og arbeids krevende.Men jeg har gjort store framskritt,så vi er sliksett begge fornøyd.Diagnose lett ustabil personlihets-struktur;og det SISTE:også litt tvangspreget,uten at det er en egen diag nose. Noen kommentar til mitt innlegg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161421-til-nhd-bruk-av-orfifl-long/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.