Gjest tottlå Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hei! Jeg er plattfot, og bruker innleggsoler for dette. Det jeg lurer på er; må jeg bruke innleggsoler resten av livet, eller vil plattfoten forsvinne???Har plattfoten noe med at jeg vrenger føttene og tråkker over ganske ofte?? Noen som sliter med det samme? Slenger til et spørsmål til; Jeg har et vondt punkt rett under foten, sånn ca der innleggssolen slutter. Var hos legen med dette, og han fortalte at dette var et bein som hadde vokst ut der. Hvorfor har dette beinet vokst ut der? Det verker mye, spesielt om morgenen. Hva kan jeg gjøre med dette? OK, et aller siste spørsmål; Jeg er sykepleier student, og jeg føler meg himmla teit når jeg går til legen. Føler jeg ikke har grunn til å gå til legen, og at han stempler meg som hypokonder. Jeg har liksom ikke grunn nok til å være syk. Er det noen som føler det samme.....eller er det bare griddler jeg har????? Tusen takk for svar!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161443-vond-fot-legeskrekk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.