Gå til innhold

Jeg har det vondt

Anbefalte innlegg

Gjest jente_skjelven

Jeg sitter her med en skikkelig vondt følelse inni meg. hva er det som skjer?? Det siste året har jeg vært syk, sliten og utmattet til tider. Men er bedre nå og kan jobbe litt. Men dette tærer på meg psykisk, og hele tiden gå sliten og ikke kunne ha det livet jeg hadde før. Så jeg har vært litt deprimert, og blir lett sinna og hysterisk. I går krangla jeg med kjæresten og begynte å gråte, plutselig var det som om jeg holdt på å få et anfall av noe slag. Jeg begynte å få en skikkelig vondt følelse i brystet (angst? stress?), og begynte å skjelve, følte meg nummen og følte at rommet gikk rundt. Jeg klarte å få kontroll på dette, la meg ned og slappa av, pusta rolig og tenkte "happy thoughts". Jeg hadde en følelse at hvis jeg lot meg selv forsvinne inn i dette anfallet ville det gjøre forferdelig vondt. Til slutt ble det bedre, men skjelvinga ga seg ikke med det første og jeg hadde den vonde følelsen helt til jeg sovna i går. I dag sov jeg lenge, bestemte meg for å være hjemme, slappe av og ikke stresse med noe. Våkna positivt innstilt og bestemte meg for å ta meg litt sammen, føler litt at jeg har latt meg selv stresse og være hysterisk sånn at dette skjedde. Men den vonde følelsen er der enda!!! og jeg er litt små-skjelven. Tør ikke å tenke EN eneste negativ tanke i frykt for at det samme skal skje igjen. Hva er dette? skal det ikke gå over snart? Hva må jeg gjøre? Jeg er så redd for at jeg har ødelagt noe psykisk hos meg jeg... Hjelp meg!! :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161475-jeg-har-det-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at du har det skikkelig vondt!Har desverre ikke noe spesielt råd og gi deg bortsett fra at det helt sikkert blir bedre med tiden.Kanskje du har opplevd en lignende situasjon før, og at denne på en måte ble vekket til live igjen? (bare gjetting fra min side) Det virker nesten som om du har opplevd et sjokk. Ta kontakt med fastlegen din hvis det ikke blir bedre.Du kan ikke ha det sånn!

Håper du får det bedre etterhvert! :D

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161475-jeg-har-det-vondt/#findComment-1044971
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...