Gjest Pås Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Hadde tenkt å legge dette spørsmålet på Åpent forum, men på dette forumet kan en jo få kvalifiserte svar! Er dette "Helt normalt" å ønske å se på? http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/10/14/411328.html 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Ja. Nysgjerrighet er dessverre normalt. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Ja. Nysgjerrighet er dessverre normalt. Regner meg selv som et normalt, nysgjerrig menneske, men jeg trenger ikke å SE dette med min egne øyner. Dersom det hadde vært snakk om tortur, lemlestelse, voldtekt av barn da? Er det normalt å ønske å se på slikt også, fordi en er "nysgjerrig"? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Regner meg selv som et normalt, nysgjerrig menneske, men jeg trenger ikke å SE dette med min egne øyner. Dersom det hadde vært snakk om tortur, lemlestelse, voldtekt av barn da? Er det normalt å ønske å se på slikt også, fordi en er "nysgjerrig"? Her må du ikke trekke slutningene motsatt vei. Jeg mener det er normalt å være nysgjerrig på dette. Det betyr ikke at det er unormalt å ikke ville se på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.