Gå til innhold

NHD- Hva er forskjellen?

Gjest redd, engstelig og usikker

Anbefalte innlegg

Gjest redd, engstelig og usikker

Jeg lurte på noe ang. leiligheter for mennesker med psykiske lidelser. Hvordan fungerer dette? Hva skjer der? Hva er forskjellen på å bo der og å være på et psykehus? Lager man mat ol. selv? Er det psykologer ol. der da? Eller hva slags opplegg er det der?

Er det noen her som bor i en leilighet for mennesker med psykiske lidelser her?

Egentlig så skulle jeg ha blitt innlagt på et psykehus, men pga. den kraftige angsten min som tok helt av da jeg var der så maktet jeg ikke å være der mere. Jeg var så redd og engstelsen og redselen min var så stor at jeg knakk sammen og var knust i tusen biter. Også har jeg sånn angst at den aldri blir noe bedre selv hvor lenge jeg skal være der. Skjelver av skrekk. Angsten min er der uansett om jeg oppsøker angstfylte steder. Har alvorlig angstproblematikk.

Psykologen min sa at hun kanskje skulle søke meg inn til leilighet fordi jeg ikke tør å bo alene pga. kraftig angst og depresjoner. Hun sa også at det alltid var personale der tilstede. Jeg synes det er så flaut å ikke å tørre å flytte for meg selv når jeg er 25 år gammel. :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161508-nhd-hva-er-forskjellen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...