Gå til innhold

Minivorter på penis

Anbefalte innlegg

piri1365380759

Hei!

Har siste året fått en hel del små "vorter"/knopper(?) på randen av penishodet, like under randen av penishodet og ca 3-5 mm fra dette ned på penisskaftet når forhuden er trukket godt tilbake. Hver enkelt er mindre enn en mm og knapt over hudnivå, men totalt ca 50-60 stykker ordnet i ca dobbelrekker, maks 1 mm mellom hver enkelt, fra midten av penisryggen og 2-3 cm ut til hver side og ned mot undersiden, men ikke helt rundt. Ikke noe ubehag fra disse, men jeg vil ikke ha sex nå da jeg er redd for å påføre noen virus. Prøvde Condylin, men håpløst å smøre på uten å smøre på huden omkring (de er så små), ble litt sår og de gikk litt bort, men kom tilbake og nå flere enn før. Hva er dette og hva bør jeg evt gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161528-minivorter-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Min første assosiasjon er HPV virus, et virus som forårsaker vorter ulike steder på kroppen, ikke minst på genitalia. For sikkerhets skyld ville jeg tatt en prøve før eventuell behandling. Og behandlingen bør styres av lege. Den er relativt langvarig og du bør få instruks til det. Jeg kan selvfølgelig ikke utelukke at det er noe annet, desto viktigere er at du får undersøkt dette skikkelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...