Gå til innhold

Privatpraktiserende psykiatere.....

Anbefalte innlegg

Hei, skal til kongnitiv terapi på grunn av alle min psykosomatiske plager... og dermed helseangst....

Synes det er greit med privatpraktiserende...menhvor finner jeg dem...??

Området kan strekke seg fra Oslo, Drammen, nedover til Skien/Porsgrunn...

Har søkt på nettet, men ikke funnet noe selv...

Har noen her på forumet noen å anbefale meg....

Er kun interessert i psykiatikere...

MVH

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161570-privatpraktiserende-psykiatere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekket Gule Sider?

Kanskje jeg kan prøve opplysningen....

Det jeg imidleritd også håpte på var en anbefaling...

Det er jo selvsagt individuellt, for kjemien må stemme, men noen er allikelvel mer menneskekjennere enn andre, har mer empati osv...

Men jeg skal forsøke meg på opplysningen...

MVH

Kanskje jeg kan prøve opplysningen....

Det jeg imidleritd også håpte på var en anbefaling...

Det er jo selvsagt individuellt, for kjemien må stemme, men noen er allikelvel mer menneskekjennere enn andre, har mer empati osv...

Men jeg skal forsøke meg på opplysningen...

MVH

Det er ikke lenge siden noen la ut en link til listen over alle psykiatere med refusjonsavtale i Oslo her.

Ser at du ønsker anbefalinger, dette tror jeg imidlertid ikke er så mye vits i fordi det er sjelden at akkurat den personen har ledig time.

Tror du må være forberedet på å måtte jobbe en del selv for å finne en terapeut. En venninne av meg forsøkte for en tid tilbake å komme i kontakt med noen som drev med kognitiv terapi men alle behandlerne avviste søknaden fordi de allerede hadde alt for mange pasienter.

Lykke til med å finne en behandler; du finner noen til slutt hvis du jobber for det :-)

Det er ikke lenge siden noen la ut en link til listen over alle psykiatere med refusjonsavtale i Oslo her.

Ser at du ønsker anbefalinger, dette tror jeg imidlertid ikke er så mye vits i fordi det er sjelden at akkurat den personen har ledig time.

Tror du må være forberedet på å måtte jobbe en del selv for å finne en terapeut. En venninne av meg forsøkte for en tid tilbake å komme i kontakt med noen som drev med kognitiv terapi men alle behandlerne avviste søknaden fordi de allerede hadde alt for mange pasienter.

Lykke til med å finne en behandler; du finner noen til slutt hvis du jobber for det :-)

Takker for svar frosken.... Listen over privatpraktiserende psykiatikere har gått meg hus forbi... Er det lenge siden???

Takker for svar frosken.... Listen over privatpraktiserende psykiatikere har gått meg hus forbi... Er det lenge siden???

Her er en viss oversikt over psykiatere (ikke sikker på om den er komplett), fra Helse Øst, altså bl.a. Oslo og Akershus.

Buskerud er i Helse Sør, men jeg klarte ikke få opp en tilsvarende side der. Tidligere har jeg funnet en oversikt i pdf-format der, så du kan jo lete på www.helse-sor.no

Annonse

Her er en viss oversikt over psykiatere (ikke sikker på om den er komplett), fra Helse Øst, altså bl.a. Oslo og Akershus.

Buskerud er i Helse Sør, men jeg klarte ikke få opp en tilsvarende side der. Tidligere har jeg funnet en oversikt i pdf-format der, så du kan jo lete på www.helse-sor.no

Dessuten kan du spørre fastlegen din, de skal ha en oversikt over psykiatere og psykologer.

http://www.helse-ost.no/file_listgroup.asp?iGroupId=111&strAction=doView&mids=167a294a299

Dessuten kan du spørre fastlegen din, de skal ha en oversikt over psykiatere og psykologer.

Har de også oversikt over privatpraktiserende?

Du skjønner i mitt distrikt er det så vidt jeg vet kun to psykiatikere tilsluttet poliklinikken....

Den ene er flink, men overbelastet, den andre er ubrukerlig men sikkert også overbelastet.(etter hva jeg har hørt)

Derfor villle jeg gjerne få tak i en privatpraktiserende...meni rimelig omkrets...

Psykologer går jeg ikke til:)---

Har så mye kroppslige plager, at jeg trenger å terapi av en som også har legebakgrunn...

MVH

Har de også oversikt over privatpraktiserende?

Du skjønner i mitt distrikt er det så vidt jeg vet kun to psykiatikere tilsluttet poliklinikken....

Den ene er flink, men overbelastet, den andre er ubrukerlig men sikkert også overbelastet.(etter hva jeg har hørt)

Derfor villle jeg gjerne få tak i en privatpraktiserende...meni rimelig omkrets...

Psykologer går jeg ikke til:)---

Har så mye kroppslige plager, at jeg trenger å terapi av en som også har legebakgrunn...

MVH

I alle fall privatpraktiserende som har driftsavtale. Er usikker på om det også er en oversikt over andre privatpraktiserende. Men det er jo bare å se etter da. Psykologer og psykiatere er oppført hver for seg, ingen fare med det.

Ellers er jo www.gulesider.no en mulighet :-)

I alle fall privatpraktiserende som har driftsavtale. Er usikker på om det også er en oversikt over andre privatpraktiserende. Men det er jo bare å se etter da. Psykologer og psykiatere er oppført hver for seg, ingen fare med det.

Ellers er jo www.gulesider.no en mulighet :-)

Takker igjen for gode råd...

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...