Gjest nassejenta Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Pay....? Jeg la ut penger for deg - I payed for you mer konkret sammenheng? 0 Siter
flisa Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Uten å vite det så hadde jeg sikert knotet fram noe som dette; "Could yoy please pay for me in advance, and I give you back money later??" Sikkert feil - men jeg tror de ville forstått. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Uten å vite det så hadde jeg sikert knotet fram noe som dette; "Could yoy please pay for me in advance, and I give you back money later??" Sikkert feil - men jeg tror de ville forstått. Takk, men det er et forretningsbrev... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Pay....? Jeg la ut penger for deg - I payed for you mer konkret sammenheng? Forretningsengelsk, må være litt mer formelt. Vet du hva jeg skriver da? Har feber og er helt tanketom ;-) 0 Siter
Atene Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Kan du bruke "to advance" på noen måte ? Som f.eks. "I have advanced on your behalf"? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Forretningsengelsk, må være litt mer formelt. Vet du hva jeg skriver da? Har feber og er helt tanketom ;-) We have already made the payment in advance, and you may put your payment to our account no *** in *** Bank, (adresse på banken også)...? Eller "We are prepeared to pay your the bill now, and will come back to you on how you can pay back....." Litt vanskelig når man ikke har den hele sammenhengen. Jeg er ikke veldig god i engelsk altså, så ovennevnte må bare sees på som forslag. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 We have already made the payment in advance, and you may put your payment to our account no *** in *** Bank, (adresse på banken også)...? Eller "We are prepeared to pay your the bill now, and will come back to you on how you can pay back....." Litt vanskelig når man ikke har den hele sammenhengen. Jeg er ikke veldig god i engelsk altså, så ovennevnte må bare sees på som forslag. ...your the bill... Jeg mente selvfølgelig your bill eller the bill.... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 We have already made the payment in advance, and you may put your payment to our account no *** in *** Bank, (adresse på banken også)...? Eller "We are prepeared to pay your the bill now, and will come back to you on how you can pay back....." Litt vanskelig når man ikke har den hele sammenhengen. Jeg er ikke veldig god i engelsk altså, så ovennevnte må bare sees på som forslag. Veldig bra, takk! Er vel noe sånt jeg ender opp med :-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Kan du bruke "to advance" på noen måte ? Som f.eks. "I have advanced on your behalf"? Ja, det var det da ;-) Lurer på om det er en bestemt frase jeg kan bruke, eller så skal jeg alltids klare å lappe sammen noe. Takk forresten :-) 0 Siter
angelica2 Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Could you please pay the invoice in full and we will reimburse the amount. eller We have already paid the invoice and kindly ask you to reimburse xx (£ eller USD eller hva det er) which is your share of the total amount. Litt vanskelig når en ikke vet hva det omhandler men... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Could you please pay the invoice in full and we will reimburse the amount. eller We have already paid the invoice and kindly ask you to reimburse xx (£ eller USD eller hva det er) which is your share of the total amount. Litt vanskelig når en ikke vet hva det omhandler men... Nå er vi inne på noe, ja :-) Takk! 0 Siter
angelica2 Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Nå er vi inne på noe, ja :-) Takk! Fint å høre! Lykke til :-) 0 Siter
fresja Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Could you be so kind as to pay the amount on our behalf? We will of course refund you asap. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.