Gå til innhold

Hva er galt med mamma?

Anbefalte innlegg

!..fortvilet..!

Jeg er en jente på 20 år som trenger litt hjelp/veiliedning. Moren min har i de siste mnd vært veldig agressiv, irritert og mistenksom. Men de siste 3-4 ukene har hun blitt værre, og blir bare værre. Hun tror at alle rundt henne vil være slemme mot henne osv. Hun har sagt flere ganger at hun skal ta livet sitt, sier at ingen vil ha henne her og at vi vil bli kvitt henne. Hun er også veldig ustabil i humøret, i det ene øyeblikket kan hun kjefte og skrike, i det andre øyeblikket kan hun le. Hun lyver også veldig mye, og hvis hun blir avslørt så får hun "panikk" og blir veldig sint. Hun finner også opp ting som vi sier eller gjør mot henne, og hun setter oss andre i familien opp mot hverandre ved å si til en at den andre sier mye stygt om den og motsatt. Hun bruker fast Imovane sovemedisin, kan det ha noen betydning?

Vi skjønner at noe er galt med henne, men vi vet ikke hva vi skal gjøre. Jeg har prøvd å snakke rolig med henne, og fortelle henne hvordan vi føler det og at hun kanskje kunne trengt hjelp. Men da blir hun bare sint og sier at det er jeg som trenger hjelp. Vi vil så gjerne hjelpe henne! Noen som har råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161614-hva-er-galt-med-mamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...