Lurveline Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Det er kommet mange klager på for liten plass her. Ett tips fra meg er å lage en boks, "vis i eget vindu" som det er i "100 nyeste" også i svarfeltet til høyre. Da slipper man å scrolle frem og tilbake på innlegg som er bredere enn rammen. Er det mulig å få til det? 0 Siter
Lurveline Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Webbis mener jeg selvfølgelig;o) 0 Siter
Femma Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Hold Shift-tasten nede da du klikker på linken ;-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Hold Shift-tasten nede da du klikker på linken ;-) Det var ikke linker jeg tenkte på, men lange, brede svar;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Det var ikke linker jeg tenkte på, men lange, brede svar;o) Prøv å åpne et bredt svar ved å holde shift inne da. 0 Siter
Femma Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Det var ikke linker jeg tenkte på, men lange, brede svar;o) Ja. Når du klikker på et svar (link) på venstre siden her, så får du det svaret opp i eget vindu, og du trenger ikke scrolle. 0 Siter
Lurveline Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Prøv å åpne et bredt svar ved å holde shift inne da. Ok, I see. Men hvorfor er det så mange som klager på dette da? 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Ok, I see. Men hvorfor er det så mange som klager på dette da? Nei, de vet vel ikke om muligheten da... 0 Siter
Gemini Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Nei, de vet vel ikke om muligheten da... Nå lærte i alle fall jeg noe nytt :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Ok, I see. Men hvorfor er det så mange som klager på dette da? Fordi det at man kan omgå det på den måten ikke er noen løsning. Det er en feil i designet, og bør retts opp. "........................." 0 Siter
Lurveline Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Skrevet 18. oktober 2004 Fordi det at man kan omgå det på den måten ikke er noen løsning. Det er en feil i designet, og bør retts opp. "........................." Da var kanskje ikke forslaget mitt så dumt likevel da?;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Da var kanskje ikke forslaget mitt så dumt likevel da?;o) Dumt var det ikke, nei :-) Men om det er fornuftig gjennomførbart mht. designet og funksjonaliteten kan jeg ikke uttale meg om. ".........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.