Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For ca.3uker siden fikk jeg vanvittig vondt over v.nyre, gikk til legen da, men regnet med at det kun var et lite tilfelle av Lumbago som jeg har hatt tidligere, og at det ville gå over av seg selv. Siden jeg først kjente smertene har det "murret" litt i ryggen, men jeg har kunnet utføre daglige gjøremål. I natt våknet jeg igjen av denne vanvittige smerten, og klarte ikke å ligge stille. Denne gangen kjente jeg smertene fra over nyrene,rundt midjen og ned mot lysken. Da jeg ikke kjenner igjen denne typen smerter i forhold til mine tidl. ryggplager, begynte jeg å lure på om det kunne være noe med nyrene...Er det mulig at det kan være nyresten??Er jeg ikke litt ung til det??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16165-smerter-over-nyrene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Med de opplysningene du gir kan det ikke utelukkes at du har nyresten,men smertene går til områder som også kan passe med et ryggproblem.Muligens sitter ryggproblemet ditt da litt annerledes enn du tidligere har vært kjent med,og dette kan da være årsaken til at smertene lokaliseres også andre steder.Nyresten kan forekomme i nærmest alle aldre,men sees hyppigere hos godt voksne og eldre mennesker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16165-smerter-over-nyrene/#findComment-75788
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...