Gå til innhold

angst


Gjest vraket

Anbefalte innlegg

Jeg har sosial fobi. Snart har jeg prøvd det meste. Jeg har gått på seroxat, nå går jeg på efexor. Og jeg går til psykiater og prøver å drive med kognitiv terapi. Men dette er så jævlig at jeg ikke makter det. Jeg bruker vival innimellom. Jeg studerer barnevern, andre året, men lurer på hvordan jeg skal klare å hjelpe andre, jeg holder jo på å dø bare jeg skal ta følge med noen fra skolen. Jeg kan bare gå ute med hun jeg føler meg trygg på. Er det noen andre lykkepiller som virker bedre? Jeg gir snart opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare en

Medisiner kan ikke hjelpe deg mot dette. Det som hjelper er samtaleterapi.

Når du går i samtale terapi vil du ofte føle deg værre en periode. Det må bli værre før det kan bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medisiner kan ikke hjelpe deg mot dette. Det som hjelper er samtaleterapi.

Når du går i samtale terapi vil du ofte føle deg værre en periode. Det må bli værre før det kan bli bedre.

har hatt det sånn i flere år jeg. har gått i terapi, både individuelt og grupperterapi. så verre og bedre har jeg hatt det. er intressert i å høre om noen som har blitt friske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt det sånn i flere år jeg. har gått i terapi, både individuelt og grupperterapi. så verre og bedre har jeg hatt det. er intressert i å høre om noen som har blitt friske.

Angst er en lidelse som tar tid å bli kvitt.Desverre.Ser at Dory nevner Cipralex, og det har vært en del her på forumet som har fått god hjelp av den medisinen.Kanskje noe for deg?

Håper det bedrer seg for deg etter hvert. :)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

har hatt det sånn i flere år jeg. har gått i terapi, både individuelt og grupperterapi. så verre og bedre har jeg hatt det. er intressert i å høre om noen som har blitt friske.

Mental helse har selvhjelspgrupper for folk med sosial fobi. Angstringen har selvhjelpsgrupper for de med angst. Du finner dem her på nettet. Lykke til! Du kan også søke her på dol, for det har blitt skrevet en del om dette emnet før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...