Gå til innhold

angst


Gjest vraket

Anbefalte innlegg

Jeg har sosial fobi. Snart har jeg prøvd det meste. Jeg har gått på seroxat, nå går jeg på efexor. Og jeg går til psykiater og prøver å drive med kognitiv terapi. Men dette er så jævlig at jeg ikke makter det. Jeg bruker vival innimellom. Jeg studerer barnevern, andre året, men lurer på hvordan jeg skal klare å hjelpe andre, jeg holder jo på å dø bare jeg skal ta følge med noen fra skolen. Jeg kan bare gå ute med hun jeg føler meg trygg på. Er det noen andre lykkepiller som virker bedre? Jeg gir snart opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare en

Medisiner kan ikke hjelpe deg mot dette. Det som hjelper er samtaleterapi.

Når du går i samtale terapi vil du ofte føle deg værre en periode. Det må bli værre før det kan bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medisiner kan ikke hjelpe deg mot dette. Det som hjelper er samtaleterapi.

Når du går i samtale terapi vil du ofte føle deg værre en periode. Det må bli værre før det kan bli bedre.

har hatt det sånn i flere år jeg. har gått i terapi, både individuelt og grupperterapi. så verre og bedre har jeg hatt det. er intressert i å høre om noen som har blitt friske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt det sånn i flere år jeg. har gått i terapi, både individuelt og grupperterapi. så verre og bedre har jeg hatt det. er intressert i å høre om noen som har blitt friske.

Angst er en lidelse som tar tid å bli kvitt.Desverre.Ser at Dory nevner Cipralex, og det har vært en del her på forumet som har fått god hjelp av den medisinen.Kanskje noe for deg?

Håper det bedrer seg for deg etter hvert. :)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

har hatt det sånn i flere år jeg. har gått i terapi, både individuelt og grupperterapi. så verre og bedre har jeg hatt det. er intressert i å høre om noen som har blitt friske.