Gå til innhold

Flasser fælt mellom øyenbrynene

Anbefalte innlegg

Gjest Bobleplast

Jeg har alltid hatt problemer med tørr hud, og særlig i ansiktet og på lepper. Leppene er ikke så ille siden jeg bruker Blistex som funker greit og gjør jobben.

Men noe som plager meg fælt er at jeg flasser masse mellom øyenbrynene og ofte i ansiktet generelt, og da føler man seg jo ikke særlig presentabel.

Jeg prøvde en krem for en stund siden som jeg visstnok ikke husker navnet på. Det var en blå tube og fettbasert, den forsvant bakerst i skapet ganske raskt siden den ikke hjalp i det hele tatt.

Ofte er det spesielt ille etter jeg har dusjet, hvor huden min tørker ut skikkelig.

Finnes det noe jeg kan gjøre med kostholdet eller av såper som kanskje kan hjelpe?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...