Gå til innhold

Svettelukt

Gjest Er vi for fine på det?

Anbefalte innlegg

Gjest Er vi for fine på det?
Skrevet

En bekjent av meg lukter ofte svette og har fett år. Det pussige er at dette er en kvinne i 30-årene. Andre har kommentert det også.Ville du sagt i fra? Hvordan ville du ha sagt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg _vil_ gjerne si fra, men har vanskelig for det.

Har en på jobb som ofte lukter svette, vi vet at han dusjer, han kommer mange ganger med vått hår på jobb, men med samme flekkete t-shorta som han har hatt på seg alle de foregående 14 dagene.

Men, det er vanskelig å si noe sånn til en person syns jeg.

Skrevet

Jeg _vil_ gjerne si fra, men har vanskelig for det.

Har en på jobb som ofte lukter svette, vi vet at han dusjer, han kommer mange ganger med vått hår på jobb, men med samme flekkete t-shorta som han har hatt på seg alle de foregående 14 dagene.

Men, det er vanskelig å si noe sånn til en person syns jeg.

Vi har også en på jobb som lukter. Det er ikke like galt hver dag. Jeg tror det var noen som prøvde å si det til ham for noen år siden, for det er litt bedre. Han bor alene, så han har ingen mor eller kone til å vaske klær...

Skrevet

Tenk deg selv i samme situasjon. Hvordan ville du noen skulle fortalt deg det. Blir det sagt rett ut på tomannshånd og på en ordentlig måte blir det mest sannsynlig tatt i mot greit.

Hadde noen sagt det til meg, hadde jeg blitt glad for da kunne jeg gjøre noe med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...