Gå til innhold

TV aksjonen/Fakta på Lørdag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, ikke sant.

Gjorde spesielt inntrykk på meg. Min tante var med der flere ganger, "kjæresten" ( som dem sa) til Willy. Gjett om hun er stolt og har hatt mange minnerike opplevelser de siste dagene!

Imorgen går jeg med bøsse, men skal først besøke tante!

Dame55 skrev (På 16.10.2004 den 21.44):

Ja, ikke sant.

Gjorde spesielt inntrykk på meg. Min tante var med der flere ganger, "kjæresten" ( som dem sa) til Willy. Gjett om hun er stolt og har hatt mange minnerike opplevelser de siste dagene!

Hun fikk i hvert fall meg til å le da hun spurte om de ikke hadde vært kjærester hele tiden :)

Og jeg falt litt for ham. Fantastisk mann.

Dame55 skrev (På 16.10.2004 den 21.44):

Ja, ikke sant.

Hun var skjønn da! Så heldig du er som har henne som tante:)

Willy var også så nydelig."Jeg er en Ford lover"(eller noe slik sa han...)

Og "vi er kjæresten" men ikke noe mer utover det. Hehe:)

Ja, vi er heldige som har ett sånn flott kronprins. par:)

Ha en fin SØndag/TV aksjon. JEgskal komme meg ut å ta ut penger nå...

Klem!

Annonse

Soria skrev (På 16.10.2004 den 23.37):

Hun fikk i hvert fall meg til å le da hun spurte om de ikke hadde vært kjærester hele tiden :)

Ja, hun er bare et strålende menneske.

Sliter med ensomhet og angst, men du verden så full av liv og humør når hun er i form. Alltid noe morsomt å si, hun er familiens gledesspreder.

Men, jeg visste ikke at hun har "kjæreste"...*smil*!

Var hos hun senest sist søndag og fant fram klær hun skulle ha på seg til den store festen, gjestebudet, det ga meg virkelig mye å oppleve den forventningen og gleden hun følte med å få være med på alt dette.

Nå har hun mye å fortelle kan jeg tenke meg.

Soria skrev (På 16.10.2004 den 23.37):

Sånn er hun, alltid et "gullkorn".

Jeg synes også det var godt sagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...