Gå til innhold

Sint mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

demente må ha det sånn som de pleier å ha det. de må ha rutine. alt annet kan føre til forvirring. det virker ut som om dette kan være noe av grunnen til hvordan hun er.

det som er så trist, er at det er, som du sier, ofte sykdommen som snakker. vi pleier å si at demente ofte mangler "filter".

sykdommen kan også føre til "endret personlighet" (veldig i hermetegn!!). jeg har hørt om eksempler hvor en prestekone har begynt å banne/bli verbalt utagerende.

selvfølgelig må det være trist og fortvilende for pårørende... personlig, tror jeg at hun er veldig glad i deg uansett, men situasjonen gjør henne fortvilet. (ofte trenger jo vi også en eller annen som kan ta skylden for noe)...

Skrevet

Jeg spiser østrogen, drikker blåbærjuice, omega 3, E-vit og håper jeg slipper unna. Og håper som deg at jeg har arvet faren mitt sitt gen.

Dessuten kan man spise g... bilbao for blodomløpet. Husker ikke helt hva det heter.

Jeg vil ikke bli slik når jeg er 60.

ginko biloba. her står det litt om produktet. må si jeg har litt tro på det...

http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=5819

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...