Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame som har blitt fullstendig avhengig av Minifom p.g.a. kronisk luft i maven. Har en del smerter som går fra side til side,som et belte, noen ganger så sterke at jeg står krokete. Hemmer meg veldig sosialt sett i.o.m. at jeg må slippe luft,nesten 24t. i døgnet.Det medfølger også en del ubehagelig lukt. Legen min mener jeg har bitte litt matallergi,ja på enkelte ting. Men jeg mener det må være noe mere.Har hatt det slik noen år nå, og det sliter. Er redd Minifom ikke virker så mye mer på meg, er det farlig og bruke den over så lang tid? Jeg har hatt mange fysiske og psykiske plager de siste årene,så det kan jo også ha en stor innvirkning. Hva tror du om dette? Håper virkelig du kan si noe om dette, da det både er smertefullt og plagsomt. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16181-minifom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Maveplagene dine kan være forenlig både med allergier og endret syrenivå i maven pga.psykiske plager eller også "mavesårbakterien"heliobacter pylori.

Disse tingene bør alle undersøkes,samt at du bør få en god gjennomgang av kostholdet ditt generelt.Jeg synes også det bør vurderes om du feks.trenger hjelp av en psykolog for å behandle de psykiske plagene dine.Hvis disse er underliggende årsak er det ikke sikkert endret kosthold vil føre til målet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16181-minifom/#findComment-75783
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...