Gå til innhold

Gal ex


jfv

Anbefalte innlegg

Søker noen å prate med. Jeg har i lang tid nå blitt utsatt for voldstrusler og drapstrusler fra min exmann. Jeg er blitt avskåret fra våre felles venner grunnet baksnakking. Han manipulerer også ungene. Får ikke hjelp noen steder. Har prøvd politiet, men der forteller de meg at han har jo ikke gjort noe ennå.....

Kan noen hjelpe meg?

Dette virkes sikkert sterkt å sette ut på internet, men jeg har prøvd andre ting. Har prøvd å få hjelp andre steder uten hell.

Please!!!!!

Har du opplevd noe lignende så ta for all del kontakt!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ringe familiekontoret, de vil snakke med deg. De kan også kalle inn exen din hvis du ønsker det men det er fullt mulig å gå dit alene.

Ikke er det så lange ventelister der heller.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Skaff deg opptager på telefonen. Ta opp trusslene og gi det til Politiet. Har opplevd at en fikk 1 år der slike hører hjemme for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg fikk trusler av min ex og hans nye samboer, ble rådet av advokat å skaffe meg en diktafon som kunne ta opp både trusler i samtaleform eller pr. tlf. Heldig vis ga det seg med truslene før jeg fikk tatt opp noe. Han var bipolar og kom i behandling. Men skaff deg en opptaker, ta opp truslene, da må politiet kunne ta affere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg fikk trusler av min ex og hans nye samboer, ble rådet av advokat å skaffe meg en diktafon som kunne ta opp både trusler i samtaleform eller pr. tlf. Heldig vis ga det seg med truslene før jeg fikk tatt opp noe. Han var bipolar og kom i behandling. Men skaff deg en opptaker, ta opp truslene, da må politiet kunne ta affere.

Takk for tips, men han truer ikke på telefon eller direkte til meg mer. Det sluttet han med da jeg traff min nåværende mann. Han er så sprø han at han ringer eller besøker min mor og truer meg på livet. Av en eller annen grunn får han medhold av min mor. Jeg vet ikke om hun er redd for ham. Så jeg har fsktisk bevis i form av en annen person. Politiet har snakket med min mor og hennes samboer. Ex'en har innrømmet truslene for politiet, min og hans advokat. Politiet gjør likevell ingenting. Dvs, jeg har fått en voldsalarm, men den skremmer meg like mye. Ex'en kan likevel når som helst oppsøke meg når han vil. han oppsøker naboene mine og slenger ut en masse med dritt uten at jeg kan gjøre noe med det. Jeg tør snart ikke gå noen steder. Jeg går ingen steder overhodet om min mann ikke er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg opptager på telefonen. Ta opp trusslene og gi det til Politiet. Har opplevd at en fikk 1 år der slike hører hjemme for dette.

Takk for tips, men han truer ikke på telefon eller direkte til meg mer. Det sluttet han med da jeg traff min nåværende mann. Han er så sprø han at han ringer eller besøker min mor og truer meg på livet. Av en eller annen grunn får han medhold av min mor. Jeg vet ikke om hun er redd for ham. Så jeg har fsktisk bevis i form av en annen person. Politiet har snakket med min mor og hennes samboer. Ex'en har innrømmet truslene for politiet, min og hans advokat. Politiet gjør likevell ingenting. Dvs, jeg har fått en voldsalarm, men den skremmer meg like mye. Ex'en kan likevel når som helst oppsøke meg når han vil. han oppsøker naboene mine og slenger ut en masse med dritt uten at jeg kan gjøre noe med det. Jeg tør snart ikke gå noen steder. Jeg går ingen steder overhodet om min mann ikke er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...