Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha mitt første barn om ca. 3 måneder, og har allerede nå blitt i merkbart dårligere form... Dette kan skyldes mange ting, det har vært mye stillesitting og dessuten er alltid høsten verst for meg. Prøver å gå en liten time hver dag for å "trene", men blir veldig tett av lite.

Nå er jeg bekymret for fødsel! Med den pusten min kommer jeg ikke til å klare en tung/langvarig fødsel. Hva skjer da?? Noen som har erfaring?

Tenker mye på dette...

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161851-astma-og-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Har du astma, så har du sikkert også fått medisiner for å hlde dette i sjakk. Medisinene skal tas regelmessig og virker først godt når du har tatt dem over tid. Du skal gi beskjed til din lege og jordmor at du har astma, legen din kan fortelle deg hva du skal ta av medisiner og hvor mye. Opplysningene om din astma ber du om å få skrevet inn i papirene dine som du tar med deg til sykehuset. Frisk luft og daglig mosjon er viktig både når du har astma og er gravid, men ta det i ditt tempo og tenk på at du også skal gå tilbake igjen. Er det frost ute bør du ikke ta så lange turer fordi du ofte blir tettere, eller du kan binde et skjerft foran munnen og nesen din. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161851-astma-og-f%C3%B8dsel/#findComment-1065673
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...