Gå til innhold

Røykfri i over 2 uker!!!

Anbefalte innlegg

Bestemte meg brått uten å planlegge det (har hørt at det egentlig er dumt men) Har nå ikke røkt på over 2 uker, og på fredag drakk jeg alkohol og klarte til og med da og la være å røyke..Og nå er jeg heldigvis over de perioden på kvelden og natta hvor jeg ikke får sove, sover dårlig osv.

Hurra!!! MEN jeg er blitt 2 kg tyngre :-( men men... Det får jeg snart gå løs på..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161854-r%C3%B8ykfri-i-over-2-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott, du er kjempeflink!!!!!!!!

Jeg er bare på min andre dag, og har hatt gradevis nedtrapping siden onsdag.

Men jeg snuser litt i tillegg da, så røykefri men ikke helt nikotinfri:-)

Men har merket at jeg har hatt store problemer med å sove i nedtrappingsperioden ja, og litt motivasjonstrøbbel mht "meninga med livet" som røykfri, bortsett fra det, så føler jeg at dette går riktige veien:-)

Flott, du er kjempeflink!!!!!!!!

Jeg er bare på min andre dag, og har hatt gradevis nedtrapping siden onsdag.

Men jeg snuser litt i tillegg da, så røykefri men ikke helt nikotinfri:-)

Men har merket at jeg har hatt store problemer med å sove i nedtrappingsperioden ja, og litt motivasjonstrøbbel mht "meninga med livet" som røykfri, bortsett fra det, så føler jeg at dette går riktige veien:-)

For meg har det ikke vært noe som helst problem, så jeg har ikke brukt snus, plaster eller tyggis. Det værste er igrunn å få tenkene over på noe annet de minuttene røyksuget kommer. For det forsvinner ganske fort, og det var deilig å oppleve. Og huset er mye ryddigere enn tidligere for hva skal jeg ta meg til når jeg ikke skal røyke da ;-) (og helst ikke spise godis)

Sluttet også å røyke for 7 år siden, og holddt da opp i nesten 2 år. Begynte igjn for 5 år siden. Og nå vil jeg slutte FOR GODT!!

Flink du også som har holdt opp i 2 dager :-)

Det med søvnen holdt på å drive meg til vannvidd, men det går over :-)

Lykke til videre!

• 3 uker senere...

Jeg og bestemte meg brått en søndag i august. Hadde da to røyk igjen og tenkte at jeg måtte kjøpe mer røyk etterpå. Men så fant jeg bare ut at "Nei, pokker hellr - nå skal jeg klare å slutte!" Og jeg har klart det :D

Så flott!! Grattis::: Vi er jammen flinke :-) Jeg ogs bare bestemte meg brått at nei, nok er nok.. Nå er jeg snart 30 (om en og en halv måned) og det er påtide å slutte. Det er ikke noe problem å være på fest uten røyk. Har vært på 2 store fester allerede, og det VAR ikke vanskelig idet hele tatt.

Annonse

Så flott!! Grattis::: Vi er jammen flinke :-) Jeg ogs bare bestemte meg brått at nei, nok er nok.. Nå er jeg snart 30 (om en og en halv måned) og det er påtide å slutte. Det er ikke noe problem å være på fest uten røyk. Har vært på 2 store fester allerede, og det VAR ikke vanskelig idet hele tatt.

jeg syns heller ikke det er vanskelig å drikke alkohol uten å røyke. Så har jeg oppdaget at jeg faktisk har luktesans igjen - maten lukter godt - skikkelig a-ha-opplevelse det der :)

jeg syns heller ikke det er vanskelig å drikke alkohol uten å røyke. Så har jeg oppdaget at jeg faktisk har luktesans igjen - maten lukter godt - skikkelig a-ha-opplevelse det der :)

For ikke å snakke om hvor vondt røykere lukter!!! Men jeg har ikke blitt anti altså. Kan fint sitte ved siden av noen som røyker, det lukter godt :-) MEN så vondt det lukter av dem etterpå, og av håret og klærne :-) he he *S*

For ikke å snakke om hvor vondt røykere lukter!!! Men jeg har ikke blitt anti altså. Kan fint sitte ved siden av noen som røyker, det lukter godt :-) MEN så vondt det lukter av dem etterpå, og av håret og klærne :-) he he *S*

hehe - sånn er jeg også *ler* Det plager meg ikke at andre røyker, akkurat det syns jeg ikke lukter vondt, men derimot om man går forbi en røyker - hehe - det lukter skikkelig vondt syns jeg .. Hvorforer det sånn, tro?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...