Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt cipromil (20 mg/pr. dag) i 1 års tid, med veldig god effekt. Sluttet i april i år. Fikk beskjed fra legen at jeg skulle kutte med 1 tab. annen hver dag i en uke og så var det slutt. Jeg var litt svimmel og rar den første tiden, men tenkte at det var normalt. Det har bare blitt værre synes jeg. Er fremdeles litt svimmel, hjertebank, sjelvinger, og litt høyt blodtrykk. Føler meg til tider nervøs uten å være det. Min mann og jeg synes jeg begynner å bli slik jeg var før jeg fikk medisinen, deppa, tungsinn, iritabel, motløshet, dårlig selvtillitt. Jeg har selv lyst til å prøve cipromil igjen for å se om jeg blir bedre. Hva syns du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161869-apstinenser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Plagene man får etter avsluttet Cipramil-kur varer max 2 uker. Muligens er det selve depresjonen og angsten som gir deg de plagene du nå har. Dersom du syntes at medisinen fungerte godt synes jeg du skal diskutere med legen din om du burde begynne på nytt. Legen din bør sjekke at du ikke har for høyt stoffskifte, som kan gi mange av de plagene du beskriver.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161869-apstinenser/#findComment-1050326
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...