zaxxon Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 NHD eller andre. Finnes det muskelrelakserende preparater som ikke, eller bare er svakt vanedanende? Bakgrunnen til spm. mitt er at i perioder hvor angst og depresjonen er på det sterkeste så får jeg også ekstra store problemer med muskelatur i armer, nakke og øvre deler av ryggen. (Går å kaster på nakken hele tiden) Har tatt opp dette tidligrere med min behandler, men det eneste som kom ut av dette var en undersøkelse hos nevrolog som ikke var sikker, men anbefalte utprøvelses av små doser Haldol. Psykiateren min var tydligvis ikke helt "på nett" med dette så ingenting har skjedd. Skal ta dette opp i neste time, men fint om NHD eller andre kunne komme med noen råd, tips eller erfaringer. Beste hilsner 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161924-nhd-muskelrelakserende-prep/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.