Sofapus Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Noen som har erfaringer med bruk av p-sprøyte? Alle typer erfaringer.. 0 Siter
tritonia Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Hei på deg! Jeg har gått på p-sprøyte i tre og et halvt år. Er kjempefornøyd! Har ikke hatt mellomblødninger eller andre bivirkninger. I tillegg er det lettvint. Slipper å huske på "den lille hvite" hver kveld. Hvis man er allergisk mot enkelte typer p-piller bør man få en sjekk før man begynner på sprøyta. Har hørt om tilfeller der man har mer eller mindre blødd i tre mnd. pga. allergi. 0 Siter
Sofapus Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 Hei på deg! Jeg har gått på p-sprøyte i tre og et halvt år. Er kjempefornøyd! Har ikke hatt mellomblødninger eller andre bivirkninger. I tillegg er det lettvint. Slipper å huske på "den lille hvite" hver kveld. Hvis man er allergisk mot enkelte typer p-piller bør man få en sjekk før man begynner på sprøyta. Har hørt om tilfeller der man har mer eller mindre blødd i tre mnd. pga. allergi. Jeg har heller ikke hatt noen blødninger. Men et par venninner av meg har ikke fått mensen tilbake etter 2 år.. Er visst vanlig. 0 Siter
tritonia Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har heller ikke hatt noen blødninger. Men et par venninner av meg har ikke fått mensen tilbake etter 2 år.. Er visst vanlig. har hørt at det kan ta alt fra et halvt år til to år før den kommer tilbake. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Kjempefornøyd! Gikk på sprøyta i halvannet år, hadde aldri mens, men av og til litt blodig utflod. Kjempegreit syns jeg, da jeg var plaget med mye menssmerter både før og etter. Gikk rundt 1 år fra jeg slutta til jeg fikk normal syklus igjen, så derfor slutta jeg halvannet år før vi skulle prøve å lage barn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.