guriguri Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Min venn har tre ganger det siste halvåret besvimt uten grunn. Eller rettere sagt, når han har gjort en plutselig aktivitet, f.eks. hevet seg på sykkelen for å skyndte seg avgårde eller "plutselig" hoppet iherdig på en trampoline. Det han føler er at det knyter seg i brystet og så besvimer han. Hvor lenge han er borte vet han ikke. Jeg har aldri vært i nærheten når det har skjedd. Hva kan dette være? Han var på sykehuset første gangen, og de sjekket hjertekapasiteten. Han hadde en sykkeltest bl.a., men fant ingenting. For han "går dette over", men jeg bekymrer meg. Forresten så er han ikke akkurat veltrent, sitter mye i bil eller på kontoret, men han spiser sunt. Venter spent på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162001-hjertekrampebesvimelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.