Gå til innhold

doktor online 98/99:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

5

• Milflores

5

• Goliath

5

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg har vært her siden høsten '98. :)

Først hadde jeg nicket "sølv", men måtte forandre det til "solv" pga. at pc'en vår ikke fikset ø'en eller noe sånt. Syntes ikke det ble noe særlig igjen av nicket, og skiftet.

Etter det har jeg vært amber sun hele tiden. :) Det er meg, og blir meg. Og sånn er det med den saken.

Men hvem pokker er du? Hvorfor ikke stå fram med nick istedenfor "godegamledager:)" ?

:)

Fant dol i 98, bodde her en stund, men tar det mer periodevis nå.

Liker faktisk stedet litt bedre i dag, mindre "kliss" og ikke så innpåslitent personlig.

Opprinnelig brukte jeg stedet som en slags terapi i en litt vanskelig tid, nå er det kun tidsfordriv.

Annonse

Det er dol vi snakker om her. Et nettsted. Det virker som om dere "gammeldolere" regner dol før årtusensskiftet som himmelen.

Hva med å kjøre et 10-års jubileèt i Trosterud Villaen? Da kan dere kose dere sammen nok engang, og snakke om hvor mye bedre alt var tidligere. Altså om den gangen dol var sååå koselig og livet hadde en mening.

Nei det skal vi IKKE gjøre! :)

I likhet med mange av de "faste" på Foreldreforum, har jeg vært her siden høsten 1998 (etter å ha funnet sidene året før). Jeg var da gravid med minstemann, og laban var familiens kallenavn på det jeg hadde i magen (som en følge av at gynekolog hevdet at "på dette stadiet likner de en seigmann").

Junior er fortsatt en skikkelig laban. Men han har det nok etter meg.

Annonse

Gjest Gammel traver

Jeg var her - den gangen som MÅNESTRÅLE ;-)

Nå, noe helt annet - og innom svært sjeldent.

Jeg husker deg Månestråle. Du var veldig skjønn.

Også husker jeg Pip, mrxx, sladreren, amiga, goliath, og en hel del som ikke nevnes her. Hvor ble raindrop av? og hva med stina? stone? Silker? flisgubben? Bill? osv...osv.

Selv kallte jeg meg diverse nick, men var her mye på den tiden. Nå er det sjeldent men kaller meg stort sett gammel traver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...