Gå til innhold

doktor online 98/99:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

5

• Milflores

5

• Goliath

5

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

"blind date" med Bill, Carpe Diem og... Spenning! Bill med billonger... hehe... herlig syn!

Og senere.. påskeaften -99... Spenning, Bill, Alana, Raindrop og meg.. noen flere? Da var vi på irsk pub og egon på Karl Johan... hehe, flirer ennå av de minnene! Bill i kjortelen sin... og senere mistet Alana toget og måtte overnatte på sofaen min. Bill ble også med. :)

Ellers Peppes-treffet... og Gamle Major (hei, hei, Tiger'n) og treffet på Bogstad... og så var det jo Trosterud-villaen...

Hilsen til alle jeg kjente den gangen! :)

Eg var "fast" her på den tiden, brukte samme nick eller GeirB.

De seinere åra har eg bare vært innom noen få ganger i året.

Å du hjalp meg masse Geir, slik at jeg fikk omsorgen for minstemann. For det fikk jeg tilslutt etter masse om og men.

Tusen, tusen takk for all hjelpen den gangen :o)

Enda en... Si hvem du var da:-) Pliiiis. *fjortismusikeren som snakker*

*tør ikke* .. MEN jeg var ikke så ofte innom, og mest på Graviditet. Dessuten husker jeg ikke hvordan jeg skrev nicket. Flere som hadde et som lignet og jeg husker ikke hvordan jeg skrev mitt ;-)

Annonse

jøss, det visste jeg ikke. hvilke linker?

Tror de linkene/sidene er døde og begravet...

Men vi hadde det veldig gøy! :-)

På det største treffet var vi vel over 45 personer til stede, i et leid lokale (Trosterudvillaen). Der hadde vi flere treff. Ellers var det grilling ved Bogstadvannet, Peppes-treff, indisk restaurant-treff osv.

Og så en rekke minitreff, med færre personer som kom/kommer sammen.

Tror de linkene/sidene er døde og begravet...

Men vi hadde det veldig gøy! :-)

På det største treffet var vi vel over 45 personer til stede, i et leid lokale (Trosterudvillaen). Der hadde vi flere treff. Ellers var det grilling ved Bogstadvannet, Peppes-treff, indisk restaurant-treff osv.

Og så en rekke minitreff, med færre personer som kom/kommer sammen.

http://www.groruddalen.no/getfile.php/113412.639/alna_sak.jpg

Jeg fant dol først sent på året 1998 da jeg var sykemeldt en lang periode. Har forsvunnet helt i lange perioder, og brukt andre nick innimellom også. Har vært igjennom lange sykemeldingsperioder, skilsmisse, kjærlighetssorger og diverse livskriser herinne, og begynte med nicket bebba for 6 år siden. Virker ofte som ingen kjenner meg eller husker meg, hvorfor vet jeg ikke.

Annonse

godegamledager:-)

Jeg var her mye fra 98 og noen år framover... fant mange gode venner, noen har jeg ennå kontakt med. Var med på en del treff også, gode minner! :)

Fant min store kjærlighet her også, men den tok dessverre slutt... sånn er livet!

Milflores - jeg fant også min store kjærlighet her inne - og den varer på 5.året:-) Godt gift er vi også!

Ellers husker jeg mange av dere andre - vi hadde mye moro, småprat var prikken over i`en da, ikke sant?

Milflores - jeg fant også min store kjærlighet her inne - og den varer på 5.året:-) Godt gift er vi også!

Ellers husker jeg mange av dere andre - vi hadde mye moro, småprat var prikken over i`en da, ikke sant?

så koselig at kjærligheten holder! Gratulerer :)

Småprat var gøy, ja... Men jeg tror ikke jeg savner det. Jeg brukte mye tid her på DOL i lange tider, nå bruker jeg tida mi på andre ting.. og det er også veldig greit. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...