Gå til innhold

doktor online 98/99:-)

Anbefalte innlegg

Jeg har vært her siden høsten 99, med samme nick hele tiden. Men jeg har ikke alltid vært like aktiv som nå.

Høsten 99 var for sent til å få med seg at Lillemus sin Lavrans ble født, men tidlig nok til å få med seg planleggingen av lillesøsteren.

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

5

• Milflores

5

• Goliath

5

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

Hvilket?:-) Det stussa jeg litt over en gang, tru det eller ei.

Det andre nicket mitt har jeg stort sett brukt på adopsjonsforumet (mange der inne kjenner det nicket og meg IRL), og der har jeg laget såpass med bruduljer at jeg tror jeg gjør klokt i å holde kjeft, hehe.

...jeg er ikke her lenger! liksom ;)

men så tilfeldig dette innlegget! :)

mange år siden dette! Tida på DOL var artig! Mange minner, av litt blandet art- men mest artig! :)

hei og hå!

Rart med alle dere som ikke er her lenger, men som allikevel oppdager tråder som dette...*s*

Tror de linkene/sidene er døde og begravet...

Men vi hadde det veldig gøy! :-)

På det største treffet var vi vel over 45 personer til stede, i et leid lokale (Trosterudvillaen). Der hadde vi flere treff. Ellers var det grilling ved Bogstadvannet, Peppes-treff, indisk restaurant-treff osv.

Og så en rekke minitreff, med færre personer som kom/kommer sammen.

takk for svar, hørtes ut som dere har hatt mye hyggelig sammen. den chat linken jeg fikk, jeg får ikke logget meg inn, er den fremdeles aktiv?

Annonse

Rart det der at man bare ramler over slike tråder som dette når man sjeldent er her inne ;) Men kanskje er det slike innlegg som får en til å stoppe opp å lese da.

I alle fall var jeg her i 98. Mye morsomt å koselig som skjedde her i den tiden. Historiene til Leetah blant annet :) Nå er jeg innom svært sporadisk.

takk for svar, hørtes ut som dere har hatt mye hyggelig sammen. den chat linken jeg fikk, jeg får ikke logget meg inn, er den fremdeles aktiv?

http://chat.timekillers.net - den skal funke den.

Men jeg foretrekker å bruke programmet mIRC når jeg skal chatte.

Skriv først inn

/server chat.timekillers.net

og så

/join #ranglere

Eller spør igjen :-)

Gjest tidligere Månestråle

Sender en liten hilsen selv.

Håper alt står bra til! Hvordan går det på den motoriserte 2-hjulsfronten? :-)

Hei der! :-)

Så du sviver rundt her av og til enda, du også... ;-)

Jo takk, det går bra på tohjuls-fronten. Du og?

Jeg har vel steget litt i gradene forhåpentlig. Cruiser nå rundt på en Harley (Sportster)...og jada, jeg vet det er noe heeelt annet enn de R-syklene du trakterer ;-)

Håper ellers livet er bra - på alle områder.

Det er det her! :-)

Ha en flott dag!

Klem fra en gammel venn

Gjest tidligere månestråle

Hei "Månestråle".

Håper du har det fint!

"Klem" for gammelt vennskapskyld...

Mvh Geir

Takk takk, hyggelig å "se" ditt blide åsyn igjen :-)

Og jeg har det veldig bra! Det håper jeg du også har!

Sender en klem tilbake til deg og ønsker deg alt godt videre! :-))

Hei der! :-)

Så du sviver rundt her av og til enda, du også... ;-)

Jo takk, det går bra på tohjuls-fronten. Du og?

Jeg har vel steget litt i gradene forhåpentlig. Cruiser nå rundt på en Harley (Sportster)...og jada, jeg vet det er noe heeelt annet enn de R-syklene du trakterer ;-)

Håper ellers livet er bra - på alle områder.

Det er det her! :-)

Ha en flott dag!

Klem fra en gammel venn

Hei igjen!

Så hyggelig å høre at alt står bra til! :-)

Joda, jeg er innom her fremdeles jeg også - og av og til oftere enn andre ganger.

Alt står bare bra til på "alle fronter" her for tiden. Skiftet sykkel i fjor, men "bare" til en nyere versjon av den jeg tidligere hadde.

Jeg er enig med deg i at du har "steget i gradene" selv! Håper ikke det blir for mye skruing på deg bare:-)

Ha en flott dag videre du også!

Klem tilbake fra

Rart med alle dere som ikke er her lenger, men som allikevel oppdager tråder som dette...*s*

jepp... :) veldig greit når man kjenner noen som er innom og som tipser om denne tråden. Så får man lissom en grunn til å stikke innom. Må være år siden sist... i hvert fall mange måneder. :)

• 2 uker senere...

Svinser innom her av og til, men sier ikke så mye lenger.

Var først her inne som Huldra, men da jeg var borte ei stund, ble det tatt av ei anna. Etter det har mchuldra fulgt meg. Referer da til motorsykkel og ikke McDonalds eller liknende. :-)

Koselig å se mange gamle kjente nick igjen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...