Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg brakk et ben i foten min for nesten 3 mnd siden. Da sa legen paa sykehuset at jeg hadde brukket det tidligere, uten at jeg har visst om det. Det var snakk om noen aar. denne legen sa ogsaa at siden det var et gammelt brudd, saa kunne jeg ta av gipsen selv etter 2 uker uten aa gaa til kontroll. Men siden det fremdeles gjorde vondt saa gikk jeg til kontroll. Paa dette bildet kunne tom jeg se at det hadde ikke grodd stort, og ble litt forfjamset siden legen hjemme i Norge hadde vert saa sikker i sin sak. Jeg snakket da med en lege her (Australia) og han sa jeg i alle fall maatte gaa med krykker i 4 uker til, men trengte ike ny gips. Naa har det gaatt i underkant av 3 mnd og jeg har fremdels vondt der hvor bruddet er. Det foles som at det ikke har grodd og det er kjennes ikke godt naar jeg traaker ned paa dte. Har ikke tatt noe nytt bilde av foten. det jeg lurer paa er om det er noen mulighet for at beinet ikke kommer til aa gro ordentlig sammen siden det har vaert "fra hverandre" i saa lang tid. Jeg tror jeg vet ca naar jeg brakk det forste gang og det maa ha vaert sommeren for 3 aar siden.Og burde jeg ta en nytt bilde naar jeg kommer hjem i des???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162019-benbrudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...