Carlie Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Hei, håper noen (gjerne en lege) kan svare meg så fort som mulig: Var i Kina nettopp og ble onanert av en prostituert, dette er første og siste gang og jeg er utrolig flau over det som skjedde! Er det noen mulighet for at jeg kan ha fått HIV? Hadde en kvise som jeg klemte på penis ca en time før men denne blødde ikke da. Tror heller ikke hun hadde sår i/på hendene. Har vært lit slapp etterpå/lettere hodepine. Men dette kan ha sammenheng med at jeg er veldig redd og kanskje er litt hypokonder til tider. 0 Siter
@bbbb Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Sånn fra en HIV-paranoid til en annen: onanering er vel å regne som temmelig safe sex..? Så sant hun ikke hadde hendene fulle av sine egne ferske kjønnssafter eller blod, og din penis var hel og fin, tror jeg du kan sove godt om natta:-) En HIV-test kan forøvrig anbefales; man blir så utrolig lettet og glad når den er negativ;-) 0 Siter
serendipity Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Sannsynligheten for det er vel mindre enn 0.01 %. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.