Gå til innhold

Funker rynkekremer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bremse utviklingen av rynker har jeg tro på om man er flink fra ung alder til å rense huden og bruke gode kremer. Også ta peeling og ansiktsmaske en gang i uka.

Jeg har prøvd mange forskjellige kremer gjennom årenes løp, dyre og billige. I voksen alder bruker jeg kremer som skal redusere rynker som det står, og synes faktisk at de blir litt "mildere" om du skjønner. Tenker på litt rynker i panna og rundt øynene (Egen øyekrem her).

Vil allikevel si at jeg synes det er flott med noen aldersrynker jeg da, det hører med alderen og kan også være pent. Huden kan være flott fordet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162035-funker-rynkekremer/#findComment-1049098
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Kvinne 52

Har aldri hørt om en krem som fjerner rynker. Hvis det er det du spør om. Noe annet er det om det hindrer rynkeprosessen. Noe som en vanskelig å måle.

For å si det sånn kan man like gjerne kjøpe billige kremer som dyre. Det er fuktighet huden trenger. Det eneste som virkelig hjelper for å få en fin, glatt hud er A vitaminsyre. Brukes et par ganger i uken, veksesvis med vanlig kremer.Tips:Obagi hudpeleieprogram, fåes kjøpt på Klinikk Bunæs.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162035-funker-rynkekremer/#findComment-1878109
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...