Gå til innhold

Jeg tror jeg har ødelagt hjerte mitt på speed


Gjest Speedfreak

Anbefalte innlegg

Gjest Speedfreak

Hei, jeg har holdt på med speed i et år nå. Noen ganger har det vært sånn at jeg har trodd hjertet skulle bare stoppe. Jeg føler at det er svakt nå. Jeg er 17 år. Begynte med speed når jeg var 15, men har bare holdt på sammenhengende siden jeg var 16. Jeg har sluttet nå nettopp. Er dette farlig? Kan jeg dø? Jeg tør IKKE gå til lege.

- Speedfreak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en alvorlig belastning for kroppen og hjertet for ikke å snakke om sinnet ved å bruke speed. Jeg synes du skal ta bekymringen din på alvor. Fint at du har sluttet men du bør likevel ta dette opp med legen. Dette er såpass alvorlig at den sjansen må du bare ta.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en alvorlig belastning for kroppen og hjertet for ikke å snakke om sinnet ved å bruke speed. Jeg synes du skal ta bekymringen din på alvor. Fint at du har sluttet men du bør likevel ta dette opp med legen. Dette er såpass alvorlig at den sjansen må du bare ta.

lykke til

legen har taushetsplikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...