Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste 2 årene vært plaget med inntense smerter i høyre side av ansiktet i området rundt øret. Smertene oppstår ca. en gang i måneden. Noen ganger oftere. Smertene oppstår alltid tidlig på ettermiddagen og øker gradvis i løpet av en time eller to. Vanlige smertestillende midler som Ibux og Paracet har ingen virkning. Jeg har også prøvd å massere området rundt øret, samt nakke etc. uten at dette hjelper. Når det er på det værste vil den minste berøring av øret eller området i næheten av øret gi en kraftig stikkende smerte. Det samme gjelder hvis jeg lager en grimase eller bruker høyre side til å tygge med. Jeg kjenner smertene hele tiden men de er ekstra sterke ved fysisk børering av øret eller området rundt. Den eneste måten å bli kvitt smertene er søvn. Det trenger ikke å være mer en noen sekunder eller minutter, men da forsvinner smertene totalt. Det eneste som sitter igjen er en nummenhet som varer en kort stund, men de stikkende smertene som oppstår ved fysisk berøring er helt borte. Problemet er at smertene er så sterke at det er omtrent umulig å sovne. Jeg kan ligge i timesvis med ett eneste ønske, nemlig å få noen sekunder søvn, slik at smertene forsvinner og jeg blir 100% normal igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162111-ansiktsmerter-i-h%C3%B8yre-side/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...