Gjest ellen123 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Håper noen kan svare meg! Jeg har en sykdom/allergi som gjør at jeg kaster opp en del (jeg står på venteliste for utredelse av dette problemet på sykehus, så det er ikke dette problemet jeg lurer på!). Jeg bruker p-piller, noe som ikke er så heldig siden jeg kaster opp en del. Jeg lurer derfor på hvor lang tid det tar fra jeg spiser pillen til den er tatt opp av kroppen. Det å kaste opp er jo ikke bra for tennene, og jeg har vært påpasselig med å skylle munnen og pusse tennene med en gang etter en "runde". Jeg har imidlertid nå lest at det ikke er bra å pusse tennene med en gang etterpå fordi man da "gnir" syren mot tennene, og at det er bedre å bare skylle munnen. Noen som vet noe om dette stemmer? Jeg håper forøvrig de snart finner ut hva som feiler meg, har de siste månedene hatt slike runder ca. et par ganger hver uke... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162140-ang-oppkast/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.