pip Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 hvordan går det? får ikke tak i de gamle e-postadressene mine om dagen, vil bare sjekke at alt er bra, og slikt. 0 Siter
frosken Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Hvis du skriver til [email protected], så skal du få den andre adressen :-) Har ikke hatt så mye overskudd til den saken vi har snakket om, det har vært mye å ta tak i på andre fronter. Har vurdert å skaffe meg våpen...*s* 0 Siter
Singularity Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Hvis du skriver til [email protected], så skal du få den andre adressen :-) Har ikke hatt så mye overskudd til den saken vi har snakket om, det har vært mye å ta tak i på andre fronter. Har vurdert å skaffe meg våpen...*s* Fy skamme deg! Våpen skal kun brukes til samfunnsmessig forsvarlige formål. 0 Siter
frosken Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Fy skamme deg! Våpen skal kun brukes til samfunnsmessig forsvarlige formål. Men bekjempelse av inkompetanse og passivitet i helsevesenet i forhold til alvorlig syke mennesker, må da være samfunnsnyttige formål? *Holder fortsatt fast ved erkjennelsen av at det kan finnes andre metoder som er mer hensiktsmessige* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.